Білгород-Дністровський порт презентував стратегію перетворення на головний хаб Середнього коридору - Besarabia News

Білгород-Дністровський порт презентував стратегію перетворення на головний хаб Середнього коридору

На Чорноморсько-Каспійському логістичному форумі 2025, який відбувся 9–11 вересня в Баку (Азербайджан), Україна підтвердила свій намір стати ключовим транспортно-логістичним вузлом на Європейській ділянці Середнього коридору

Про це повідомив заступник директора підприємства Ігор Білик.

У центрі уваги заходу опинилася презентація концепції розвитку Белгород-Дністровського морського порту, яку представила керівниця підприємства Оксана Кіктенко.

Згідно з концепцією, порт має перетворитися на мультимодальний транспортний хаб, здатний забезпечити швидкий транзит вантажів між країнами Центральної Азії та Європейським Союзом

Основні інвестиційні напрями включають:

  • будівництво автомобільно-залізничного поромного комплексу;
  • створення сучасного контейнерного та нафтоналивного терміналів;
  • спорудження зернового термінала;
  • розвиток критих складів класу «А».

Такі кроки дозволять збільшити пропускну спроможність, скоротити час перевалки вантажів та зробити перевезення більш конкурентоспроможними порівняно з альтернативними маршрутами.

Під час панельних дискусій представники провідних портів, логістичних компаній та державних структур Чорноморсько-Каспійського регіону акцентували увагу на трьох ключових завданнях:

  1. Усунення інфраструктурних «вузьких місць» на транспортних маршрутах.
  2. Консолідація зусиль учасників ланцюга постачань для підвищення ефективності.
  3. Формування конкурентної вартості перевезень для зміцнення позицій Середнього коридору на міжнародному ринку.

Державне підприємство «Білгород-Дністровський морський торговельний порт» спеціалізується на перевалці лісових вантажів, мінеральних добрив, залізорудних окатків, металопродукції та зернових культур

Майновий комплекс підприємства охоплює 64,4 га у Білгород-Дністровському та Затоці та включає дев’ять суден, чотири тепловози, 18 портальних кранів, 47 одиниць автотранспорту й сучасне перевантажувальне обладнання.

У листопаді минулого року порт придбала компанія «ТОП-ОФФЕР» на 13-й спробі приватизації, проведеній Фондом держмайна. Нові власники заявили про намір зробити порт важливою ланкою між Чорним та Каспійським морями.

Презентація на форумі у Баку стала частиною ширшої стратегії України з інтеграції до міжнародних транспортних мереж

Розвиток Білгород-Дністровського порту дозволить країні посилити позиції на карті глобальної логістики, а також забезпечити стійкий економічний розвиток регіону та додаткові робочі місця.

Чорноморсько-Каспійський логістичний форум 2025 підтвердив високий інтерес міжнародних партнерів до розвитку Середнього коридору.

Для України це шанс стати найбільшим логістичним хабом на європейській ділянці маршруту та зміцнити свій статус надійного транзитного партнера.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *